Epoca digitalizării la Primăria Cluj Napoca este doar un vis frumos. În continuare se cer copii după acte.

Acum câteva luni, într-un plin exercițiu de imagine, primarul Clujului, Emil Boc ne anunța că la Primăria Cluj Napoca nu mai este nevoie ca cetățeanul să vină cu copii după buletinul de identitate sau alte acte. Totul s-a dovedit a fi doar un exercițiu de imagine. Realitatea este alta.

Clipul de pe facebook îl arăta pe Boc care făcea o inspecție la ghișeele Primăriei Cluj Napoca, de pe strada Moților. Mai mult, primarul Clujului se lăuda că au fost cumpărate peste 60 de scannere de ultimă generație și că epoca hârtiei s-a cam încheiat.

”Primăria Cluj Napoca a trimis definitiv în istorie, copiile după documentele cerute cetățenilor pentru diverse activități la ghișee. De la simpla copie de buletin, copie după talonul mașinii, copie după cartea funciară, acestea nu mai sunt solicitate în copie xerox, să meargă la ghișeul de peste drum. Ci aici se prezintă la colegii mei, avem 60 de scanere de ultimă generație montate în fiecare centru de relație cu cetățenii. Și prin simpla lor scanare documentația este preluată în computerul funcționarului public și procesată ca atare. Prin asta, cetățeanul economisește timp, dar și bani. Dacă tot sunem în era digitalizării, tehnologia să fie utilă pentru fiecare cetățean”, spunea primarul Boc.

Visul frumos s-a destrămat

Un clujean a mers cu treabă la unul dintre sediile Primăriei Cluj Napoca. Acolo a aflat că trebuie să aducă copii după toate actele de care avea nevoie.

Dan Străjan a afișat pe pagina personală mai multe fotografii cu anunțurile de la ghișeele primăriei. În aceste anunțuri, clujenii sunt informați să vină cu toate actele de acasă, în copie.

”Avem rugămintea ca declarația de impunere să fie completată în întregime, dosarul fiscală să conțină toate actele solicitate, iar copiile actelor să poarte mențiunea conform cu originalul și semnătura dvs. Vă mulțumim pentru înțelegere”, se arată în anunț.

Pe site-ul oficial al Primăriei Cluj Napoca se arată că solicitantul care se prezintă la ghișeu pentru luarea în evidență a unui mijloc de transport, trebuie să anexeze toate actele în copie.

”Toate actele anexă se vor depune în copie și vor purta mențiunea conform cu originalul precum și mențiunea – documentele anexate sunt corecte și complete, conform cu realitatea – sub semnătură olografă a contribuabilului”, se arată în respectivul anunț.

 

1 thought on “Epoca digitalizării la Primăria Cluj Napoca este doar un vis frumos. În continuare se cer copii după acte.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *