Abuzuri grave la Protecția Consumatorului Cluj. Un comisar rupe tăcerea

Posted by

Recent, un comisar de la Protecția Consumatorului Cluj a dat instituția în judecată pentru anulaarea unei sancțiuni disciplinare. Abuzuri grave la Protecția Consumatorului Cluj.

În acest proces a mai fost chemat în judecată și comisarul șef adjunct Mircea Radu (foto).

Abuzuri grave la Protecția Consumatorului Cluj.
Mircea Radu șeful OPC Cluj. Abuzuri grave la Protecția Consumatorului Cluj.

Astfel, în acest dosar, comisarul Kinga Constantin arată că la OPC Cluj au loc abuzuri de nedescris împotriva celor care doresc să își facă meseria. Printre cei care sunt nominalizați direct sunt comisarul șef adjunct Mircea Dan Radu.

Comisarul s-a angajat la OPC Cluj în urma unui concurs de angajare. Prima zi de muncă a fost la 1 august 2022. De atunci, susține Kinga Constantin au avut loc presiuni constante asupra ei, făcute de comisarul șef adjunct Mircea Radu, și de alți angajați.

”Primele acțiuni pe teren au avut loc cu ocazia festivalului Untold (3-6 august 2022). urmare a modului în care mi-am desfășurat activitatea pe perioada festivalului, dna. Alina Butaș, care îl înlocuia pe comisarul șef adjunct Mircea Dan Radu, mi-a atras atenția, subliniind că rolul meu este acela ”să tac și să nu fac nimic””.

”Treci la lucru”. Abuzuri grave la Protecția Consumatorului Cluj

La OPC Cluj modalitatea de adresa către subordonați lasă de de dorit.

Kinga Constantin susține că a a vut nevoie de o zi liberă. Pentru asta a vrut să completeze un formular tipizat. Nu l-a primit, deoarece comisarul Ovidiu Dinistreanu i-ar fi spus: ”am vorbit cu dl. Radu nu și am voie să trimit”. Tot atunci, potrivit sursei citate, comisarul șef adjunct ar fi sunat-o și i-ar transmis ”Treci la lucru”.

Comisarul Kinga Constantin a mai precizat că s-a speriat și a făcut un atac de panică, fiind nevoie de prezența unei ambulanței.

Comisarii lucrează într-un stres fantastic

Termenul de soluționare a unei reclamații depuse la OPC este de 30 de zile. Cu toate astea, reclamațiile sunt date în lucru comisarilor, chiar după 90 de zile.

”Raportat la faptul că mi s-a cerut constant, abuziv și șicanator (în mod evident intenționat) explicații despre stadiul soluționării reclamațiilor care mi-au fost repartizate, în data de 23.11.2022, am atras atenția că mi-au fost repartizate reclamații din luna august și septembrie 2022. Probabil, doar că să îmi cereți ulterior ”note explicative”.

La această adresă făcută de Kinga Constantin, CSA Mircea Dan Radu i-a rpspuns în data de 24.11.2022, cu o alta.

”Mi-a trimis în data de 24.11.2022, e-mailuri în care a subliniat într-un mod deloc profesionist, ci în mod discriminatoriu și în scop de hărțuire faptul că scriu greșit din punct de vedere gramatical. Practic, aveam o nouă problemă, nesesizată până atunci”.

Va urma partea a ll-a.

5 răspunsuri

  1. Avatar clujean
    clujean
  2. Avatar Andrei Lucian
    Andrei Lucian
  3. Avatar T c
    T c
  4. Avatar Sima Sebastian
    Sima Sebastian
  5. Avatar Sima Sebastian
    Sima Sebastian

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *