,

Aplicație online de reclamații la Florești, lansată de primărie. Este funcțională de un an și puțini știu de ea

Posted by

Aplicație online de reclamații la Florești, lansată de primărie. Municipalitatea floreșteană a lansat o platformă digitală, similară cu MyCluj a Primăriei Cluj-Napoca.

Aplicație online de reclamații la Florești
Aplicație online de reclamații la Florești

Floreștenii vor avea o soluție mult mai facilă și intuitivă pentru a semnala sesizări, reclamații și probleme privind problemele din comunitate.

Platforma oferă o interfață prietenoasă și cu funcționalități avansate. Utilizatorul va avea la dispoziție o hartă interactivă de tip GIS, iar aceasta permite adăugarea și încadrarea fiecărei sesizări într-o categorie predefinită.

Sesizările sunt afișate pe hartă folosind „markere” cu pictograme distincte în funcție de categorie. Pentru fiecare sesizare sunt disponibile informații precum: data și ora la care fost creată, categoria, descrierea și starea sesizării.

Ce categorii sunt disponibile pentru sesizări:

  • Iluminat public
  • Parcuri și zone verzi
  • Curățenie stradală
  • Reparații străzi și trotuare
  • Depozitare deșeuri
  • Parcări neregulamentare
  • Sesizări lucrări investiții
  • Transport public
  • Construcții / lucrări neautorizate, organizare de șantier
  • Probleme de mediu
  • Semnalizare rutieră
  • Rețele de apă / canalizare (CAS)
  • Locuri de parcare / Parkinguri
  • Acte de comerț ilicit
  • Trafic rutier
  • Taxi
  • Animale fără stăpâni
  • Salubrizare (ridicare deșeuri)
  • Altele
  • Echipamente de joacă și mobilier urban
  • Deszăpezire

Sute de sesizări au fost depuse pe platformă în ultimul an, iar marea majoritate au fost rezolvate cu promptitudine.

Locuitorii comunei Florești pot accesa platforma online AICI.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *