Primarul Clujului, Emil Boc dă asigurări peste tot că lucrărie la metroul clujean sunt în grafic. În realitate ele nici nu au început deja, deoarece a apărut o alunecare de teren care necesită lucrări suplimentare. Așa se lucrează la metroul clujean.

Contructorii trebuie să consolideze un deal cu 96 de piloți forați la o adâncime de 25 de metri. Aceste găuri ar urma să fie umplute cu plase din oțel armat, peste care trebuie să se toarne beton.
Emil Boc a dat asigurări că acești piloți forați ar urma să fie finalizați în luna martie. Surpriza mare este legată de faptul că foreza care sapă aceste găuri pentru piloni nu s-a mai mișcat de nouă zile.
”Pauzele lungi și dese, foreza de la “metrou” nu s-a mișcat deloc timp de 10 zile, precum arată fotografiile făcute în 16 și 25 martie. Asta în condițiile în care lucrările nu sunt gata nici 30% – dar ar trebui să fie gata în martie conform primar, care ne mai asigură odată, că “lucrările sunt în grafic. Problema nu e că foreza ruginește în câmp de 10 zile. Problema nu e că în 10 zile nu pare se se fi gândit nimeni să aducă o altă instalație. Problema e că nu te apuci cu o singură foreză, când vrei să sapi într-o lună 96 de găuri de 25m adâncime”, a scris activistul civic Istvan Szakats.
Constructorii turcii nici măcar nu și-au pus problema să ia în serios deadline-urile lui Boc.
”V-au adus foreza mai mult de photo opportunity. Hai că poate mai iasă câteva din alea 2 miliarde de euro”, a mai scris activistul.
Lasă un răspuns