Aventura unui colet pierdut în birocrația Fan Curier Cluj. În fiecare zi, zeci de clujeni puși pe drumuri

Posted by

Totul a început simplu: un colet care trebuia livrat vineri. Dar, ca în multe povești românești cu „livrări rapide”, pachetul nu a mai ajuns. Aventura unui colet pierdut în birocrația Fan Curier Cluj.

Deși destinatarul era la locație non-stop, mesajul standard a venit prompt: „Nu ați fost găsit, vă livrăm la locker.”

Aventura unui colet pierdut în birocrația Fan Curier Cluj. sursa foto: George Mosoia

Lockerul? O fantomă. Nicio adresă, niciun SMS, nicio notificare. Nimic.

Clientul devine curier

Când a sunat la serviciul clienți, răspunsul a venit cu o voce caldă și politicoasă: „Ne pare rău, puteți ridica personal coletul din depozitul nostru de pe Muncii nr. 5.”

Cu alte cuvinte, plătești pentru livrare la adresă, dar faci drumul până la depozit ca să ajuți compania să-și termine treaba. Ironia e perfectă: clientul devine curierul propriului colet.

O problemă care se repetă la Cluj

Situația nu e nouă. La Cluj, povestea se repetă de ani de zile – doar coletul și data se schimbă. De fiecare dată, scuzele sunt aceleași, livrarea întârzie, iar oamenii pierd timp și răbdare.

„Sincer, nu știu cum mai funcționează această companie. O organizație bolnavă poate, teoretic, fi însănătoșită. Primul pas ar fi să realizeze că e bolnavă”, a scris clujeanul, exasperat de lipsa de responsabilitate.

Clujenii, exasperați de Fan Curier: colete pierdute, lockere inexistente și răspunsuri arogante

La Cluj, nervii clienților Fan Curier sunt întinși la maximum. De la colete care nu ajung, la lockere-fantomă și angajați care „nu știu ce s-a întâmplat”, experiențele oamenilor par desprinse dintr-un manual al incompetenței.

Sorina Străjer povestește că a plătit pentru livrare la domiciliu, dar s-a trezit că trebuie să străbată jumătate de oraș pentru a-și ridica coletul.

„Nu înțeleg de ce mai există opțiunea de livrare la locker dacă nu există lockere disponibile. Nu m-a contactat nimeni, deși eram în zonă. Când am reușit să vorbesc cu cineva, mi s-a spus sec că nu știe ce s-a întâmplat. Cum e posibil să trebuiască să străbați un oraș pentru un colet la care ai plătit livrare?”, scrie ea revoltată.

„Știu că nu încape, dar tot îți oferă locker”

Un alt clujean completează: „Te cheamă la sediu pentru că lor nu le încape pachetul în locker. Dacă știi că nu încape, nu mai oferi opțiunea de redirecționare către locker.

Livrează direct la adresă. Sub orice critică.”

„Pachet mic, dar prea mare pentru sistemul lor”

Maria a trăit o experiență similară. „Am primit mesaj că îmi va fi livrat coletul, am așteptat toată ziua acasă și nimic. A doua zi am redirecționat la FanBox, iar după 10 minute primesc mesaj că pachetul e prea mare. Imposibil, era mic. Nu m-a contactat nimeni, iar coletul e acum în celălalt capăt al Clujului. Cea mai proastă firmă de curierat din Cluj.”

„Scanner stricat și promisiuni goale”

Iar Ava, clientă care a plătit un serviciu „sub cod roșu”, adică livrare rapidă, povestește o epopee de patru zile.

”Joi am făcut cererea, vineri curierul a zis că are scannerul stricat, sâmbătă am primit mesaj că adresa e greșită – fals, iar luni am fost eu personal la sediu să recuperez coletul. Am pierdut timp, bani și un zbor. Am plătit 60 de lei pentru o livrare care trebuia să dureze două zile. Cu DPD aș fi plătit 20 și ar fi ajuns la timp.”

Clujenii cer public companiilor să renunțe la Fan Curier, acuzând lipsa de profesionalism, de comunicare și de respect față de clienți. „O firmă care nu-și mai respectă promisiunile nu mai are ce căuta pe piață”, a scris unul dintre ei.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *