Scriam zilele trecute că că Emil Boc și angajații Primăriei Cluj Napoca urăsc tot ce înseamnă trafic auto prin Cluj Napoca. Și acest lucru se confirmă din plin pentru următorul proiect măreț anunțat de primarul Clujului.
Ieri, Emil Boc a anunțat un alt calvar pentru clujeni. După lucrările pe Bulevardul 21 Decembrie, unde lucrările au dat peste cap tot traficul din oraș, urmează un alt șantier. Cel de pe strada Moților, Calea Mănăștur, spre și dinspre cartierul Mănăștur.
Din ceea ce a scris Emil Boc acest calvar va fi unul definitiv. Spunem asta deoarece proiectul aprobat de Primăria Cluj Napoca vizează reducerea benzilor de circulație de pe Calea Mănăștur de la patru, la două. Celelalte două vor fi destinate doar mijloacelor de transport în comun.
Nu spune Foaia Transilvană acest lucru, ci chiar Emil Boc într-o postare de pe facebook.
„Modernizarea coridorului pe axa Est-Vest se va realiza prin reducerea suprafeței carosabile, rezultând pe Calea Mănăștur 4 benzi de circulatie cu gabarit redus – 2 benzi dedicate pentru transportul public și 2 benzi pentru circulatie rutieră (lățime de 3m). Calea Moților – segmentul dintre str. Mărginașă și str. Clinicilor – va avea aceeași configurație cu cea de pe Calea Mănăștur”, scrie Boc.
Circulația va fi și mai multe îngreunată în schimbul a 26 de milioane de euro
Proiectul anunțat de Emil Boc va costa 26 de miloane de euro și va fi executat de ARL. Ieri, în sala de sticlă, de la Primăria Cluj Napoca Emil Boc a semnat contractul de lucrări.
Acesta se referă la modernizarea străzilor Calea Moților, Calea Mănăștur, Strada Uzinei Electrice, Strada Oțetului și Strada Mărginașă. Prin acest proiect, municipalitatea vizează dezvoltarea durabilă, îmbunătățirea mobilității urbane, creșterea accesibilității și creșterea siguranței pietonilor și a participanților la trafic, dar și creșterea calității vieții în general.
Pe segmentul străzilor Clinicilor – George Coșbuc, circulația se va desfășura în sens unic, pe direcția spre Calea Mănăștur, circulația în ambele sensuri fiind posibilă doar pentru transportul public în comun, prin benzi dedicate.
Lasă un răspuns