,

Clujul trebuie promovat că destinație pentru citybreak

Posted by

Clujul trebuie promovat că destinație pentru citybreak, acest lucru susține directorul unui hotel de cinci stele din oraș.

Clujul trebuie promovat că destinație pentru city-break
Clujul trebuie promovat că destinație pentru citybreak

În opinia specialistului în turism, orașul nu este perceput ca destinaţie de city-break, iar acest lucru este arătat de cifrele cu gradul de ocupare pe weekenduri. 

Oraș-magnet pentru festivaluri, dar nu city-break

Cluj-Napoca mai are până să devină destinaţie de city-break. Deși pe perioada festivalurilor totul e rezervat, în weekenduri gradul de ocupare nu arată că orașul ar fi perceput ca destinație de city-break. 

„Primele patru luni sunt similare ca grad de ocupare cu perioada de anul trecut. Avem un grad mediu de ocupare de 35%. Cea mai slabă ocu­pare o avem pe weekenduri.

Cluj tre­buie promovat ca destinaţie de city­break, vedem acum doar o licărire pe partea de leisure”, a declarat pentru ZF, citat de businessmagazin.ro, Simion Prunean, administratorul hotelului Grand Hotel Italia şi acţionar minoritar.

Oraşul reuşeşte să atragă turişti în perioada festivalurilor UNTOLD sau Electric Castel.

Festivalurile țin hotelurile în viață

„Avem deja camerele rezervate pentru luna august în zilele cu Untold (8-11 august). Din totalul clienţilor cel mult 30% sunt străini care vin pentru evenimente, restul români.

Am finalizat investiţia de un milion de euro în centrul spa şi sperăm să susţină creşterea cifrei de afaceri”, transmit cei de la Grand Hotel Italia. 

Gand Hotel Italia, cu o capa­citate de 187 de camere, dar şi 14 săli de conferinţă se întinde pe o suprafaţă de peste 30.000 mp. 

Acesta este controlat de familia italiana Batani, care deține mai multe unităţi hoteliere în Italia. Aceștia au investit circa 20 milioane de euro la Cluj.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *