,

Condiții inumane oferite de CFR Călători în trenuri pe timpul verii. Unui bărbat care a mers de la Cluj la București i s-a făcut rău din cauza căldurii insuportabile și a fost dus la spital de SMURD

Posted by

Condițiile inumane și lipsa aerului condiționat din trenurile românești fac din călătoriile românilor pe timpul verii un adevărat coșmar, în fiecare an.

Temperaturile ridicate și canicula din ultimele zile au făcut ca mai multe trenuri CFR să aibă întârzieri, iar mai mulți pasageri au leșinat din cauza căldurii din vagoanele devenite saune pe șine, având nevoie de intervenția medicilor.

Șapte trenuri care străbat țara s-au defectat în 48 de ore, ajungând la destinație cu întârzieri de sute de minute. 

I s-a făcut rău pe ruta Cluj – București din cauza căldurii insuportabile din tren

Instalația de climatizare a avut de suferit în multe trenuri sau nu a funcționat deloc în altele. Unui călător i s-a făcut rău din cauza căldurii și a avut nevoie de intervenția unui echipaj SMURD. Acesta a urcat luni dimineață la ora 7,40 din stația Cluj-Napoca, în trenul IR 1836, Cluj-Napoca – București și i s-a făcut rău, iar la stația Craiova a fost chemat echipajul SMURD.

Persoana a fost preluată cu ambulanța și dusă la spital, unde a fost internată la ATI. Trenul a avut o întârziere de 142 de minute la sosirea la destinația finală, Gara de Nord din București, potrivit clubferoviar.ro.

Trenul IRN 1654 a ajuns marți dimineață în Gara de Nord din București cu o întârziere de peste două ore, după ce a avut nu una, ci două locomotive defecte pe parcurs. Trenul circula pe ruta Vatra Dornei-București Nord, iar defecțiunile la ambele locomotive au apărut pe o distanță de doar un kilometru.

Probleme și în trenurile spre litoral

Nici trenurile de noapte spre litoral nu au fost scutite de probleme.

Trenul IRN 1932 Oradea-Constanța (cu grupă de Mangalia) a schimbat luni seara locomotiva la doar 35 km de la plecarea din stația de formare, la Aleșd. Trenul a plecat luni după-amiază la ora 16,21 din Oradea și ar fi trebuit să ajungă la destinația finală, Mangalia, la ora 9,56. Marți dimineața, garnitura se afla la Cernavodă Pod, cu o întârziere de 59 de minute.

Un alt tren care se deplasa spre litoral a avut probleme pe traseu. Este vorba de trenul IRN 1992, care a plecat aseară din start, din stația Timișoara Nord, cu 28 de minute întârziere față de ora din livret – 18,09. La Roșiori Nord, locomotiva EA 928 a fost înlocuită cu EA 760. Trenul a ajuns la Mangalia cu o întârziere de 83 de minute față de ora stabilită – 9,00.

Trenul IRN 1941, Satu Mare-Mangalia – Locomotiva aflată la tracțiune circulă în cinci motoare, potrivit informațiilor din sistemul CNCF CFR SA. Din acest motiv, trenul care a plecat luni după-amiază la ora 13,20 din stația Satu Mare, cu destinația finală stația Mangalia, unde ar fi trebuit să ajungă la ora 8,31, a întârziat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *