Un clujean obișnuit să folosească serviciile de transport alternativ ridesharing a mărturisit că a rămas cu un gust amar după o cursă pe care a avut-o de la aeroport și a realizat că unii șoferi de Bolt/Uber nu sunt cu nimic mai prejos decât taximetriștii.

Șoferii de ridesharing au și ei metodele lor de a-i „înțepa” pe clienți și a „păcăli” aplicația.
Clujeanul a povestit că pentru a încasa mai mulți bani, șoferii de Bolt/Uber obișnuiesc să dea refuzare la mai multe curse de la aeroport pentru a intra tariful dinamic, care în două-trei minute își dublează valoarea datorită unei false cereri în zona respectivă și astfel îi obligă pe clienții aflați la aeroport să accepte cursele cu tariful dinamic la transport.
„Capacitatea romanului de a fura de la unul la altul depășește imaginația vizionarilor din Silicon Valley.
Astazi episodul:Bolt / Uber
Pentru a încasa mai mulți bani pe cursele de aeroport, șoferii dau cancel pe banda la toate comenzile pana se activează tariful dinamic si in 2-3 min cursele își dublează valoarea. Si asta mi-a explicat-o domnu’ sofer de Uber acum 5’ intr-un discurs tipic de victima ca tarifele sunt mici si ca ei sunt furați de toata lumea.
Practic sunt un fel de taximetriști 3.0 care te fura cu maimuța. Doar ca maimuțele sunt ei”, a scris clujeanul Cristian Hordilă pe Facebook.
Acesta a povestit pe baza mărturiei unui șofer de ridesharing care a făcut pe victima.
O altă femeie a scris despre o altă metodă a șoferilor de Bolt / Uber de a-i păcăli pe clienți.
„Dacă comanda face 40-45 lei, te pun să anulezi când te urci în Uber sub motivul că “îmi dați mie 30-35 lei cash și vă duc tot acolo”, a scris Alina.
Lasă un răspuns