Cum laudă Wizz Air orașul Cluj-Napoca?Compania aeriană low-cost Wizz Air își dorește să atragă turişti în Transilvania, arată reprezentanții Aeroportului Internațional „Avram Iancu” din Cluj-Napoca.

„Transilvania înseamnă mult mai mult decât Contele cu dinți ascuțiți”, scrie Wizz Air în mesajul de promovare a călătoriilor spre Transilvania de pe pagina oficială de Facebook a Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj.
Cluj-Napoca, remarcat de Wizz Air
Cea mai importantă companie aeriană low-cost, Wizz Air, și-a îndreptat atenția spre România, Transilvania și Cluj-Napoca, în cea mai recentă campanie de marketing a sa.
Wizz Air promovează turismul în Transilvania și a pus oraşul Cluj-Napoca pe lista ofertelor culinare. Au mai fost remarcate destinaţiile din regiune precum Bâlea Lac şi Castelul Bran.
Clujul, numit „paradisul culinar al Transilvaniei”
Clujul, e numit în campania Wizz capitala „neoficială” a Transilvaniei. Acesta este un paradis culinar, cu atât de multe de văzut, de mâncat şi de făcut acolo.
Recomandările sunt tradiţionalul kurtoş cu scorţişoară, care este un „must try” pentru călătorii care vor veni la Cluj, potrivit celor de la Wizz Air.
„A wonderful town. I’ve been three times. Romania is a beautiful country.” / „Un oraş minunat. Am fost acolo de trei ori. România e o ţară frumoasă.”, a declarat o italiancă, alături de mesajul de promovare a Clujului în campania Wizz.
Lasă un răspuns