Administrația locală a anunțat că în primele două luni ale anului 2021 a fost înregistrat un total de 51.121 plăți electronice – dublu față de 2020 – prin intermediul opțiunilor oferite de Primăria Cluj-Napoca online, primariaclujnapoca.ro sau www.ghiseul.ro.
Digitalizarea activității primăriei a fost accelerată în contextul pandemiei COVID-19, iar clujenii au fost receptivi. Au fost înregistrate peste 24.000 cetățeni care au ales în 2021 să nu mai vină la ghișee, ci să rezolve obligațiile legale cu privire la taxe, impozite locale sau alte tipuri de plăți, de la distanță, prin internet.
La acest moment, Primăria Cluj-Napoca pune la dispoziția clujenilor peste 250 servicii și proceduri online, pentru a diminua efortul oamenilor și a crește eficiența activității.
Un exemplu recent este „Tichetul albastru”, prin care orice persoană poate interacționa online, printr-o platformă video, cu funcționarii publici, în loc să se deplaseze la Primărie pentru o întâlnire directă, economisind astfel timp.
Pe canalul de YouTube al Primăriei sunt disponibile mai multe tutoriale video despre aceste opțiuni de proceduri digitale:
Plata taxelor și impozitelor locale se poate realiza online foarte ușor prin www.primariaclujnapoca.ro. Dacă nu aveți cont, acesta se poate obține tot online, în doar câteva minute.
Tutorial taxe și impozite:
Tutorial – cum se obține cont pentru platforma primăriei (cum se depune online o cerere pentru înscrierea în sistemul electronic de plată):
Lasă un răspuns