, ,

Digitalizare made în România sau bătaie de joc. La Seviciul de Înmatriculări Cluj, oamenii sunt trimiși ”peste drum”, pentru o cerere

Posted by

Un clujean care a avut treabă la Serviciul de Înmatriculări Cluj a scris că la această instituție nu există o banala cerere care trebuie doar completată de solicitant.

”Digitalizare în România…la Serviciul Înmatriculari nu există cereri listate … sau vii cu cererea de acasă, sau cumperi de peste drum … să fie un mic interes local? Ce spuneti doamna prefect Irina Munteanu?”, a scris Cosmin Maglaș, un expert local în atrahgerea de fonduri europene.

Era vorba despre o cerere de reținere de numere la vânzare, mai adaugă Maglaș, care a fost nevoie să treacă strada, la birou privat de înmatriculări, unde a fost trimis de cel de la ghișeu, unde a plătit trei lei pentru un formular A4.

”Sistemul nu mai lucrează cu cereri”

Comisarul șef Sergiu Iurian a declarat că sistemul nu mai lucrează cu cereri care trebuie completate, la fața locului, de persoanele care solicită serviciile instituției.

”Cererea se generează automat când se introduc datele în sistem. Cererea este tipărită cu toate datele solicitantulului, care doar semnează. Din 11 aprilie 2022, mai spune comisarul șef Sergiu Iurian, digitalizarea de la Serviului de Înmatriculări Cluj chiar există, și chiar se implementează. Omul vine de acasă cu toate documentele necesare pentru înmatriculare iar pe baza acestora se generează cererea pe loc”, a spus Iurian.

Cu o singură excepție totuși: pentru înmatricularea cu numere provizorii, cererea tip se listează de pe internet, cine are acces, și cine are și o imprimantă. completat

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *