Un angajat de la Serviciul de Ambulanță Cluj a dat dovadă de o obrăznicie maximă în momentul în care o femeie din Cluj Napoca a sunat la numărul de urgență pentru a cere ajutor medical, pentru copilul ei, în vârstă de aproape doi ani.
Dialogul înregistrat a ajuns în posesia familiei cu pricina, care locuiește în Cluj Napoca, abia după ce aceasta a făcut o cerere la 112, pentru a i se comunica o copie după apel.
Dispecerul de la Ambulanța Cluj s-a apucat să le facă morală celor doi părinți, pe motiv că aceștia nu știu să își crească copilul, ba mai mult că nu au grijă de el. La final ca și când nimic nu s-ar fi întâmplat, dispecerul le-a închis telefonul în nas celor doi părinți.
Tatăl fetiţei: „Sărut mâna, fetiţa urinează şi când urinează are sânge”
Operator ambulanță: „Medic de familie, domnu’”.
Tatăl fetiţei: „La ora asta nu am medic de familie”.
Tatăl fetiţei: „No şi acuma ce să vă fac pentru asta, nu vă supăraţi? E opărită?”
Tatăl fetiței: „Nu e opărită”.
Mama fetiţei: „Am observat când urinează e sânge, am schimbat-o de pampers şi plânge”.
Tatăl fetiţei: „Doamna scumpă, am căutat jumătate de oră maşină. Nu e urgenţa? Dacă fata îmi păţeşte ceva, răspundeţi”.
Tatăl fetiţei: „Eu nu răspund deloc. E copilul dumitale, nu trebuia să laşi să se ajungă până aici. Nu răspund eu deloc. Înseamnă că nu te-ai uitat la ea, foarte simplu. Eu nu răspund, răspunzi dumneata şi nevasta dumitale, nu sunt ai mei copiii. Eu pe ai mei mi i-am crescut. Eu sunt obligată pe urgenţă. Ce mă înveţi tu pe mine? Tu să îţi vezi de copil mai bine. Răspunzi, că e al tău”.
Este regretabil totul
Apelul la 112 a fost făcut de familia Zagor, din Cluj Napoca, în noiembrie 2020.
Iosif Zagor, tatăl bebelușului a declarat pentru PRO TV că s-a simțit jignit de comportamentul angajatei de la Serviciul de Ambulanță Cluj.
„Doamna de la ambulanţă nicidecum nu a vrut să-mi dea o ambulanţă pentru fetiţă. M-a jignit, m-am simţit foarte jalnic când a vorbit, pentru că zicea că nu pot să caut de copiii mei, deci nu am cum să ingrijiesc de copiii mei. Am sunat de foarte multe ori, de 3-4 ori am sunat ca să trimită ambulanța. Când fetiţa plânge şi când sângerează nu cred că asta nu e urgenţă. Doamna îmi zicea că nu e urgenţa. Aş vrea să se ia măsuri”, a declarat bărbatul.
După al treilea apel efectuat la 112, cei de la Serviciul de Ambulanță Cluj au trimis un echipaj medical pentru a ajuta copilul.
Directorul SA Cluj, medicul Horia Simu a declarat că a declanșat o anchetă cu privire la această situație neplăcută.
„La ora aceasta este o anchetă în curs. Comunicarea cu pacinetii trebuie să fie pe prim plan. Este un loc stresant, unde este agitaţie de multe ori, şi vedem rezultatele anchetei. Din punctul meu de vedere, trebuia o comunicare mult mult mai bună cu pacientul respectiv”, a spus Horia Simu.
Lasă un răspuns