,

UPDATE – Electrica Cluj continuă să își bată joc de clienți. Clujean din Sopor lăsat fără curent de două zile, după ce și-a plătit toate facturile! Urmează plângerea la ANPC

Posted by

UPDATE – În urma materialului publicat de Foaia Transilvană, un echipaj de la Electrica Distribuție s-a deplasat la fața locului pe strada Soporului și a rezolvat problema semnalată. 

Tehnicienii de la Electrica au realizat reconectarea clientului. Cel mai probabil, motivul întârzierii a fost volumul foarte mare de cereri și reclamații.

Știrea inițială

Electrica Cluj continuă să își bată joc de clienți. Aproape nu trece nicio zi fără ca Electrica S.A. să nu își bată joc de clujeni. Reclamațiile sunt tot mai multe și mai dese la adresa companiei.

Electrica Cluj continuă să își bată joc de clienți
Electrica Cluj continuă să își bată joc de clienți

Un clujean din cartierul Sopor, de pe strada Soporului, a devenit și el o victimă a neputinței și a incompetenței celor de la Electrica. Acesta a fost deconectat de la rețeaua de curent pentru întârzierea plăților unor facturi. Însă a achitat rapid restanțele și ar fi trebuit să îi fie restabilit curentul în termen de 48 de ore. Dar, surpriză!, au trecut cele două zile de când a trimis confirmarea plății și nu i-a fost restabilită conexiunea. Ba mai mult, acesta este ignorat de companie.

Bătaie de joc continuă a Electrica la adresa clujenilor

Clujeanul a încercat să apeleze toate numerele de telefon de la sucursula Cluj a Electrica Distribuție, dar în zadar. Nimeni nu răspunde la niciun număr afișat pe site-ul oficial.

În cazul în care nu revine curentul, bărbatul este decis să facă plângere la ANPC Cluj.

Legal, contractul spune că reconectarea serviciului de curent trebuie realizată în termen de maximum 48 de orei de la confirmarea plății. Însă, Electrica Cluj ignoră cu vehemență legislația în vigoare.

„Doresc să aduc în atenția opiniei publice o situație întâmpinată cu furnizorul de energie Electrica.

Am fost deconectat de la rețea pentru neplata facturii, fapt pe care mi-l asum în totalitate. Imediat după deconectare am efectuat plata integrală a sumei restante, am transmis dovada plății către Electrica și am deschis un tichet pentru reconectare, conform procedurilor.

Conform legislației în vigoare, reconectarea ar trebui realizată în termen de maximum 48 de ore de la confirmarea plății. Din păcate, acest termen a fost depășit, iar până în prezent nu am fost reconectat la rețeaua de energie electrică, deși am respectat toate obligațiile legale și contractuale.

Prin prezentul mesaj doresc să semnalez public situația și să atrag atenția asupra respectării drepturilor consumatorilor, în special într-un domeniu esențial cum este furnizarea de energie electrică”, ne-a transmis, pentru Foaia Transilvană, clujeanul care locuiește pe strada Soporului din Cluj-Napoca.

Foaia Transilvană a încercat să contacteze compania Electrica Cluj pentru un punct de vedere, dar nu a răspuns nimeni. În momentul când vom primi un drept la replică din partea companiei, îl vom atașa la acest articol.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *