În timp ce la Cluj, licitația pentru construcția șoselei metropolitane a fost anulată a două oară, la Oradea lucrările merg pe repede înainte. Mesaj pentru Boc neputinciosul.

Președintele Consiliului Județean Bihor, Ilie Bolojan a anunțat că muncitorii au montat primele 20 de grinzi, la Pasajul de la Băile Felix. Acest pasaj este inclus în șoseaua metropolitană care tranzitează zona Oradea.
”Primele 20 de grinzi din cele 40 de la viaductul din Băile Felix au fost montate. În perioada următoare vor sosi și restul”, a scris Bolojan.
La oradea, lucrările privind infrastructura mare se derulează cu mare rapiditate. Au fost create pasaje de legătură între DN 1 și drumul expres, Oradea – Arad – Timișoara. Astfel, tot traficul de tranzit a fost preluat de aceste șosele adiacente municipiului Oradea. Mai mult, tot traficul spre Vama Borș se derulează acum pe o astfel de șosea de centură. În acest mod, cei care vor să ajungă la granița de vest nu mai sunt obligați să intre prin oraș.
La Cluj, lucrările bat pasul pe loc. Boc neputinciosul
În timp ce exemplele de la vestul Clujului sunt tot mai multe și mai clare, administrația Boc nu pare a fi capabilă de a face nimic la acest capitol.
Joia trecute, licitația pentru construcția șoselei metropolitane Cluj a fost anulată a doua oară. La licitație s-a prezentat o singură firmă de construcții care a depus oferte.
”Pe 9 aprilie ceream un deznodământ. Acesta a venit astăzi: anularea licitației după 5 luni în care primăria a clocit singura ofertă depusă de către sibienii de la CON-A și bistrițenii de la Dimex în noiembrie 2023. Este neverosimil felul în care administrația clujeană în frunte cu primarul Emil Boc se chinuie, realmente, să ”implementeze” acest proiect. Studiu de fezabilitate gestionat din 2017 care trebuia să fie gata în 12 luni dar a durat 4 ani. La prima licitație pornită în februarie 2023 n-a participat nimeni și a fost anulată în mai 2023. La a doua au avut nevoie de 5 luni ca să descalifice unica ofertă, deși puteau face asta în 3-4 săptămâni”, au scris cei de la Asociația Pro Infrastructura.
Lasă un răspuns