Filmul Mirciulică realizat de Bravo Production, deținută de comediantul Mircea Bravo, a reușit să dea lovitura pe platforma de streaming Netflix, la doar o singură zi de la lansare. Pelicula a ajuns pe locul 1 în clasamentelor celor mai urmărite filme
Este al doilea film românesc care cucerește Netflix, după „Teambuilding” și „Nunți, botezuri și înmormântări”.
Încasări de peste 1.5 milioane de dolari în cinema
„Mirciulică” este filmul de debut realizat de Mircea Bravo, care joacă și rolul principal în poveste. Acesta a intrat în cinematografe pe 7 octombrie 2022 și a adunat peste 300.000 de spectatori plătitori de bilete, adică încasări de 1,6 milioane de dolari.
Al doilea film se va lansa în acest an și se va numi „Nuntă pe bani”.
„În unele momente a trebuit să folosim înjurături. Poți să faci film și fără înjurături, asta ne dorim pe termen lung: să facem filme pentru toate categoriile de vârstă, filme care să transmită niște valori sănătoase, dar pentru primul film era mult prea greu. «Nuntă pe bani» va fi un film fără înjurături“, a declarat Mircea Bravo într-un vlog.
În Mirciulică comediantul joacă rolul unui tânăr de 30 ani din Gherla, care pică la examenul de magistratură din București și este nevoit să se întoarcă acasă și să locuiască cu părinții lui. Forțat de împrejurări, se angajează la un baron local care deține o firmă de salubritate, dar lucrurile se complică atunci când ajunge să lucreze pentru soția șefului.
Lasă un răspuns