Connect with us

Hi, what are you looking for?

SOCIAL

Noile sticle de suc sau apă minerală îi enervează pe români. Dopurile de plastic nedetașabile sunt total nepratice

De câteva luni, marii producători de sucuri carbogazoase au adoptat o nouă strategie de marketing. Capacele de la sticle nu mai sunt complet detașabile.

Ele rămân ”legate” de sticlă cu un inel care este greu de rupt și care te poate incomoda atunci când bei sucul sau apa minerală.

Românii se simt incomodați atunci când beau suc, de noile capace nedetașabile.

Sticlele de la suc cu capace netedașabile sunt total nepractice. Sursa foto: Reddit

Situația este deja comentată ca subiect important pe rețele de socializare. Oamenii îi critică pe cei care au tot felul de idei”crețe”, din marile companii producătoare.

Florin Moroșanu din Cluj Napoca a surprins foarte bine această problemă. El a scris într-un mesaj, că fiecare român ar trebui să aibă la el o brișcă pentru a tăia dopurile.

”Mai nou, sticlele de plastic nu mai au capacul.complet detașabil. Desfaci dopul dar el, intr-un loc e lipt de inelul rotund de pe sticlă. Am sesizat la câteva mărci. Prin contaminare, pentru că prostia se ia, toți vor face sticle cu capac nedetașabil. Eu sunt convins că acum un an, unul (una) în timp ce a băut apa a pierdut capacul din cealată mâna sau l-a băut, draqu știe. Cât poate fi de greu sa-l ții în mâna și apoi sa-l pui la loc fără să l pierzi sau sa-l bei”, a scris Moroșanu.

Strategie de marketink nefericită

Oamenii susțin că dacă vor să se răcorească cu o Coca Cola sau Fanta rece, se simt incomodați de dopul care este legat de sticlă, cu un inel din plastic.

Capacul se deșurubează, dar nu se desprinde complet.

”Nu a mai contat așadar că e incomod sa bei apa sau sucul cu acel capac ce intra în nas sau în bărbie. Sarcina a fost îndeplinită. Vă doresc să găsiți producători de apa și răcoritoare nealiniați la trendurile globale și sa puteți bea apa liniștiți, pe rit vechi, adică cu sticla într-o mână și dopul în altă mână. Sau… sa aveți cuțite la voi, măcar o brișcă”, a scris Florin Moroșanu.

O viziune: o lume fără deșeuri

Compania Coca‑Cola a anunțat că astfel de se respectă o Directiva UE, carte se referă la materialele plastice de unică folosință.

Noul design al capacelor reprezintă, totodată, și un nou pas în călătoria companiei spre sustenabilitate în ceea ce privește ambalajele – viziunea ”O lume fără deșeuri”.

În România, compania a început deja producția sticlelor cu noul capac atașat pentru portofoliul de băuturi răcoritoare necarbonatate, urmând ca în luna mai să înceapă tranziția și pentru sticlele de băuturi răcoritoare carbonatate.

„Suntem conștienți de rolul pe care îl avem în a ține ambalajele departe de natură. Lucrăm, prin soluții diverse, pentru a accelera tranziția către o economie circulară, în care ambalajele sunt resurse, nu deșeuri. Un rol important în strategia noastră îl au inovația și investițiile în designul ambalajelor, pentru a le face mai sustenabile și a încuraja consumatorii să colecteze pentru reciclare”, au scris cei de la Coca Cola.

2 Comments

2 Comments

  1. Capacel

    26 august 2023 at 9:41 pm

    Nu zau! Cum tineti ambalajele departe de natura doar printr-un capac nedetasabil?
    Asta e minciuna pentru cei cu „doamne ajuta”.
    Mai degraba veti refolosi sticlele de platic asa cum sunt si vreti si capacul original. Profitul bata-l vina va face sa inventati toate prostiile astea.

  2. R

    27 august 2023 at 10:45 am

    Capacele detașabile sunt vinovate că prețurile goale sunt aruncate aiurea poluând mediul înconjurător. Gândirea strâmbă a decidenților face că lumea să meargă spre prăpastie. Găsiți o modalitate de a-i stimula pe cumpărători sa recicleze preturile ,dar o modalitate viabilă nu de conjunctură.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

Urmărește-ne

Articole asemănătoare