Pașaportul/adeverință Covid 19 se emite și în România! Care sunt pașii de urmat pentru a obține documentul de călătorie

Celebra adeverință de vaccinare, obținută în format electronic, poate fi obținută foarte ușor, dacă se parcurs pașii indicați de autoritățile române.

Pentru a vă putea descărca Adeverința de vaccinare, vă rugăm să accesati link-ul: https://adulti.renv.ro/users/login

Apăsați butonul roșu din partea stîngă, jos: “Obtineți adeverința electronică de vaccinare”. Apoi, se va deschide „NOTĂ DE INFORMARE privind prelucrarea datelor cu caracter personal”, pe care va fi necesar să o parcurgeți în întregime.

La finalul acestei Note de informare, dacă sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal și doriți să treceți mai departe la descărcarea adeverinței, vă rugăm să bifați cele 2 căsuțe din partea stângă:
Am citit prezenta notă de informare (BIFAȚI)
Îmi exprim consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și solicit eliberarea adeverinței de vaccinare în format electronic, declarând pe propria răspundere că datele furnizate de mine sunt reale și corecte. (BIFAȚI)

Apoi, în partea din dreapta, jos, vă rugăm să bifați căsuța scrisă în cadran roșu: ”Accept termenii”

Observație: Nu sunt necesare parola, username sau alte informații de autentificare!
Descărcarea Adeverinței electronice de vaccinare se face pe baza:
• CNP-ului persoanei vaccinate / pașaport + cod unic RENV (CNP virtual generat automat)
• numărului de telefon pe care s-a facut programarea sau care s-a folosit pentru introducere direct în RENV.
După ce ați urmat pașii de mai sus, aceste date se introduc în partea centrală a ecranului, în căsuțele specificate: introduceți CNP și introduceți telefonul asociat.

Atenție! Trebuie să existe concordanță între datele introduse la programare/RENV și datele pe care le introduceți pentru descărcarea adeverinței.
Pot aparea ERORI în următoarele cazuri:
• programarea s-a făcut de către angajator și acesta nu a folosit numărul de telefon al persoanei programate la vaccinare, ci al instituției respective;
• persoana s-a programat singură pe platformă și nu a introdus corect numărul de telefon sau a introdus alt număr de telefon decât cel pe care-l introduce acum la descărcărea adeverinței;
• informațiile au fost introduse direct în RENV de către registrator la nivelul centrului de vaccinare și aceste date au fost greșit introduse.
Descărcarea Adeverinței electronice de vaccinare nu poate fi făcută dacă vreuna dintre cifre a fost greșită la introducerea celor două șiruri de numere (CNP, respectiv – număr de telefon).
Informațiile din platforma de programare se pot verifica/corecta doar de către persoanele autorizate; în cel mai scurt timp se va încerca preluarea acestor date în RENV.