Peste noapte, pe marginea drumurilor naționale și a autostrăzilor din România au apărut afișe imense cu candidatul PNL+PSD, Crin Antonescu. Zis și „adormitul” după ce timp de zece ani a dispărut din peisajul public. PNL și PSD aruncă milioane de euro pentru promovarea ”adormitului” Antonescu.

Cu sloganul ”România, înainte! Crin Antonescu președinte”, ”adormitul” le cere românilor votul. Nu contează faptul că mai bine de zece ani, a dispărut complet din spațiul public românesc, trâind din ”spezele soției”, fost comisar european și actual europarlamentar român la Bruxelles.
Întrebarea care se pune este cât costă această campanie electorală menită să îl ducă pe Antonescu în turul doi. Mai multe panouri sunt și în județul Cluj.
PNL l-a promovat cu două milioane de euro pe ”soldatul nimănui”
În lunile mai – noiembrie 2024, PNL l-a promovat puternic pe Nicolae Ciucă, candidatul partidului la prezidențiale, zis și ”soldatul nimănui”. Tot degeaba, deaoarece Ciucă s-a clasat pe un rușinos loc cinci.
Campania outdoor, adică prin panouri stradale, a vrut să fie pentru Ciucă, o creștere a gradului de notorietate. ”Soldatul nimănui” a scris și o carte, la care românii nu s-au înghesuit să o cumpere.
Portretul lui Nicolae Ciucă a apărut pe 762 de afișe, multe din cele 400 de panouri plătite de PNL având mai multe fațete.
Fotografia lui Nicolae Ciucă este cea de pe coperta cărții „Un ostaș în slujba țării”, care urma să fie lansată.
Pentru perioada 15 mai – 15 iunie, care s-a suprapus în bună măsură peste campania electorală, PNL a plătit 510.000 de euro chiria pentru panouri, TVA și taxe locale, a comunicat PNL. În plus, 450.000 de euro este costul care a fost înregistrat o singură dată, la începutul campaniei, pentru producerea panourilor cu cartea și pentru montarea lor. Prețul total al campaniei a fost de două milioane de euro.
Lasă un răspuns