Poliția, chemată la Compexit Cluj! O femeie și-a recuperat mașina doar cu intervenția oamenilor legii

Posted by

Scandal la Compexit Service din Cluj-Napoca, unde o femeie a fost nevoită să sune la 112 pentru a-și putea recupera mașina. Poliția, chemată la Compexit Cluj!

Poliția, chemată la Compexit Cluj!

Service-ul a refuzat să îi restituie autoturismul, invocând costuri uriașe și piese comandate pe care clienta ar fi trebuit să le plătească.

”Mașina mea, ostatică la service”

Incidentul a avut loc în 9 octombrie, când femeia s-a prezentat la Compexit Service pentru a-și lua înapoi mașina VW Golf, avariată și nereparată.

Potrivit acesteia, service-ul i-a cerut aproximativ 22.000 de lei pentru reparații, în condițiile în care mașina valorează în jur de 25.000 de lei.

Nemulțumită de deviz, femeia a refuzat oferta și a cerut să își recupereze autoturismul.

Angajații Compexit au refuzat însă să o lase să plece, motivând că au comandat piese care trebuie achitate înainte de restituirea mașinii.

A intervenit Poliția

La sfatul avocatului Ștefan Bălan, femeia a apelat numărul de urgență 112. Avocatul susține că reținerea mașinii constituie o infracțiune de abuz de încredere, întrucât vehiculul este proprietatea clientei, iar service-ul nu avea dreptul să-l sechestreze.

Polițiștii au venit la fața locului și, după mai multe discuții, femeia și-a primit mașina. A plătit doar constatarea, în valoare de 1.500 de lei, plus 700 de lei pentru piesele care nu puteau fi returnate”, a declarat avocatul.

Reparația, în altă parte

După intervenția poliției, femeia și-a încărcat mașina pe o platformă și a dus-o la un alt service.

Ea spune că a fost nevoită să vină două zile la rând pentru a-și recupera bunul: „Ei tot ziceau că trebuie să plătesc piesele de 14.000 de lei, plus alte cheltuieli. Abia după ce a venit poliția am putut pleca”.

Incidentul ridică semne de întrebare asupra practicilor unor service-uri auto și a modului în care acestea gestionează relația cu clienții. În unele cazuri, aceastea refuză să predea mașina proprietarului până când societatea de asigurare nu plătește reparațiile efectuate. Perioada de așteptare poate fi mare, chiar de câteva săptămâni, scriu cei de la Clujust.ro.

Așteptăm și poziția oficială a celor de la Compexit.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *