,

Probleme tot mai mari pentru noile Dacii Duster. Ce a pățit o femeie care a dat 22.000 de euro pentru un model nou

Posted by

Gabriela Checiu este din Cernavodă, județul Constanța, și proprietar al unui model nou Dacia Duster. Probleme tot mai mari pentru noile Dacii Duster.

Probleme tot mai mari pentru noile Dacii Duster. Foto: Gabriela Checiu.

Femeia spune că a descoperit o adevărată încrengătură de probleme cu acest nou model de Dacia Duster, dintre care, cele mai grave, sunt cele cu vopseaua ”care se umflă și pușcă”.

Curajul Gabrielei Checiu de a posta despre problemele ei i-a făcut pe români să scrie ce au pățit și ei cu același tip de model de mașină. A plătit 22.000 de euro pe o Dacia Duster, care la scurt timp, s-a dovedit a avea probleme.

”La 3 luni, lacul stricat pe capotă, aripi, și vopsea umflată la bara spate. A zis dealerul că dacă fac reclamație Dacia o să respingă garanția cu factor extern sau dacă ar fi sa obțin garanția la fel voi păți și după ce se repara pentru ca, Dacia le face cu vopsea eco care nu rezista în natură. Mă învață directorul de la acel service să fac Casco și asa sa revin la el că mă ajută cu Casco, de parcă acest Casco nu erau tot pe banii mei și ei asa își luau salariul prin necazul meu … Asta este firma Dacia care isi bat joc de clienți când se cere reparații cu garanție”, a declarat Gabriela.

Femeia a mai spus că a luat legătura cu producătorul de la Mioveni care i-a făcut programare la un alt service autorizat din Constanța. Și aici, mașina a stat șase săptămâni în așa zise verificări, ulterior orice reparație fiind refuzată pe motiv de ”factor extern”.

Românii reclamă calitatea mașinilor

Cei care au văzut filmul publicat pe o rețea de socializare, cu problemele femeii, au comentat că și ei au pățit la fel.

Demn de remarcat este comentariul lăsat de Iulian Zidăriță.

”Am luat și eu țeapă cu Dacia. La reprezentanta nu știu și nici nu vor să rezolve diverse probleme. La fel ma confrunt cu fel si fel de defecțiuni care apar în cascada, cu un Logan 2024. La reprezentanță comunicarea și serviciile sunt execrabile. Efectiv m-am simțit ca la margine de drum borfășit. Se țin numai de vrăjeală și nu fac nimic bine. Ar fi bine la câți înșelați, păgubiți suntem să ne constituim într-o asociație și să acționăm conform legilor”, a scris Zidăriță.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *