S-a stabilit câștigătorul licitației de modernizare a magistralei de tren Cluj – Episcopia Bihor. Trenurile ar putea circula cu peste 100 km/h

Posted by

Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor a anunțat că au fost respinse contestațiile pe care le-au depus constructorii Astaldi (Italia) și PORR (Austria) la contractul de 1,6 miliarde de lei pentru modernizarea primului lot al M 300 Cluj-Napoca-Oradea-Episcopia Bihor (Frontieră Ungaria).

Lotul 1 Cluj-Napoca-Aghireș câștigat în octombrie de RailWorks, Asocierea Alstom-Arcada.

CNSC a judecat ambele contestații și le-a respins ca nefondate, iar CFR Infrastructură se apropie de semnarea contractului parțial finanțat din PNRR.

CFR Infrastructură ar putea avea cinci din cele opt mari contracte feroviare semnate pentru M 100 Caransebeș-Timișoara-Arad și M 300 Cluj-Oradea. Pe M 100 sunt deja trei contracte semnate cu Astaldi și cu FCC, iar pe M 300 este semnat cu FCC (Spania) contractul pentru lotul 3 Poieni-Aleșd ( 53 km.)

Asocierea Alstom-Arcada a câștigat contractul pentru Lotul 1 Cluj -Aghireș (31 km.) pe 22 octombrie cu o ofertă de 1,5 miliarde lei. Noua lege a achizițiilor publice obligă autoritatea contractantă să semneze contractul după decizia CNSC fără a mai aștepta un eventual apel la Curtea de Apel București.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *