Un turist care a venit să se bucure de zăpadă și să schieze pe pârtia Buscat a rămas cu un gust amar după această escapadă. Acesta a tunat și i-a criticat pe administratorii pârtiei pentru că autorităților și reprezentanții școlilor de schi au un culoar separat pentru telescaun, în timp ce fraierii plătitori de bilet stau la cozi uriașe.
Turistul și-a vărsat năduful pe pagina de Facebook Buscat, dar nu a primit niciun răspuns.
„Am venit la voi să petrecem o zi plăcută pe pârtie. Zâpadă bună, pârtiile, deși scurte, în stare bună.
Totul a fost în regulă, în pofida cozii de la telescaun, care se lungea treptat. Și aici au apărut problemele. Mai bine zis au apărut specialii: persoane care ocoleau nonșalant atât coada – care ajunsese deja la 30+ minute -, cât și porțile de acces.
Asta sub privirile blajine, ba chiar cu ajutorul celor două persoane ce deserveau instalația.
Mi se pare inadmisibil, să vă bateți joc de noi în halul acesta. Am cumpărat un abonament de o zi, sperând că putem face mai mult de 11 urcări. Nu am reușit.
În aceste condiții să vezi cum unii nu stau la coadă, ba chiar sunt dirijați de angajații plătiți din banii noștri…. Manifestați o lipsă de respect față de clientul plătitor de bilet tolerând aceste lucruri. Nu mă interesează cine erau persoanele respective. Unul dintre angajați motiva, că ar fi ”cu treabă”. Nesimțitul cu geacă de jandarmerie montană și amicul său cu fes portocaliu nu cred că se aflau ”cu treabă” pe acolo, ei făcând agrement la fel ca toți fraierii de la coadă. Și aveau timp și de small-talk cu angajatele de la casă. Fiindcă ei erau speciali: săreau coada și porțile de acces. Cu ajutorul direct al celor doi angajați de la scaun.
Și organizarea ”fluxului special” este evidentă: pentru ei era disponibilă o potecă amenajată, în dreapta benzilor de acces.
Am schiat în multe stațiuni din Austria și Tirol. Nu am văzut nicăieri ca autoritățile locale, de stat sau școlile de schi să aibă acces privilegiat.
Faptul că cei de la coadă nu au protestat, că oamenii nu își exprimă frustrarea, nu înseamnă că nu ne deranjează.
Per total, am rămas cu un gust amar și cu convingerea că pentru un schi relaxant e mai bine să pleci din România, acolo unde toți sunt tratați la fel și corect pentru banii lăsați la casierie.
PS: Nu mai ștergeți postările!”, a relatat Zsolt Bodola.
Administratorii pârtiei au promis că vor investiga situația
„Am vorbit și la telefon cu cei de la Buscat. Au promis că vor investiga. Le-am și trimis poze cu cei pe care am reuși să îi fotografiez.
Eu sper că vor trata cu seriozitate problema”, a scris schiorul.
Lasă un răspuns