„Vecina”, filmul lui Mircea Bravo, a cucerit box office-ul românesc. Succes răsunător pentru comedia românească filmată exclusiv în Cluj, „Vecina”, cea mai nouă producție semnată de echipa lui Mircea Bravo.

Lansat în cinematografe la începutul lunii octombrie 2025, filmul a devenit în doar o săptămână lider absolut la box office-ul românesc în ultima săptămânâ. Pelicula a reușit să atragă în sălile de cinema peste 105.000 de spectatori în perioada 29 septembrie – 5 octombrie.
Potrivit datelor oficiale, producția a generat în primele șapte zile de la premieră încasări de 3.464.274 lei. Mai exact, aproape 800.000 de dolari.
Aceasta este o performanță impresionantă pentru cinematografia autohtonă. Doar câteva filme românești au reușit să treacă pragul sutelor de mii de spectatori.
O comedie „marca Mircea Bravo”
„Vecina” continuă linia de comedii savuroase cu care Mircea Bravo și echipa lui și-au obișnuit publicul online, aducând pe marele ecran umorul de situație și personajele pitorești inspirate din viața de zi cu zi. Filmul mizează pe dialoguri spumoase sau momente de satiră socială. Nu lipsesc situațiile comice pe care mulți români le recunosc din propria experiență de cartier.
Public numeros și reacții entuziaste
Sălile pline din primele zile de proiecție confirmă faptul că Mircea Bravo a devenit un nume de referință pentru publicul tânăr și nu numai. Rețelele sociale s-au umplut de recenzii pozitive. Spectatorii au lăudat atât umorul autentic, cât și naturalețea cu care sunt surprinse situațiile cotidiene.
Un nou record pentru cinematografia românească
Cu peste 105.000 de bilete vândute în prima săptămână, „Vecina” se înscrie în topul celor mai bune lansări din ultimii ani pentru un film românesc.
Chiar dacă a fost contestat de criticii de film, specialiștii estimează că succesul va continua și în săptămânile următoare. Asta din cauza promovării intense în mediul online. Interesului ridicat al publicului a fost fidelizat de producțiile anterioare ale lui Mircea Bravo.
„Vecina” nu este doar un film de comedie, ci și un fenomen social care arată că publicul român își dorește producții locale, cu povești și personaje în care se poate regăsi.








Lasă un răspuns