Vodafone își bate joc de sute de mii de abonați! Mii de clujeni au fost lăsați fără semnal TV și de internet

Posted by

Semnalul la televiziunea oferită de Vodafone este tot mai slab și de foarte multe ori este oprit, din cauze tehnice, care nu se mai remediază niciodată. Dacă un abonat Vodafone încearcă să sune la numărul de la call – center se izbește de un zid, deoarece nimeni nu răspunde niciodată.
În această situație sunt abonații din tot județul Cluj, indiferent că locuiesc în Cluj Napoca, Turda sau Câmpia Turzii se izbesc de aceeași problemă, ”lipsă semnal”
Fostul viceprimar al Clujului, în prezent un avocat de mare succes, Radu Moisin a scris pe facebook că este că este inadmisibil ca Vodafone să își bată joc de sute de mii de oameni și i-a îndemnat pe clujeni să facă reclamație la OPC.
„Mi se pare mie sau cei de la UPC/Vodafone efectiv isi bat joc de o intreaga comunitate de 400.000 clujeni (Cluj-Napoca si localitatile invecinate) de cateva saptamani incoace? Pun aceasta intrebare dupa nenumarate avarii pe care le are acest furnizor presupus a fi “occidental”.  Va intreb pe voi pentru ca la call-center-ul UPC/Vodafone nu ai nici o sansa sa-ti raspunda cineva, iar la stat nu ai unde reclama (OPC se inchide vineri la 14:00)? Adrese pentru a reclama aceste nereguli autoritatilor publice: pentru Oficiul pentru Protectia Consumatorului – crpccluj@anpc.ro, pentru Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii – sesizare@ancom.ro.
PS: sunt foarte multe articole de presa care au semnalat multiple avarii nu doar in Cluj, ci si in alte zone din tara. Observ ca cele mai multe probleme au aparut in acest an, dupa preluarea UPC. Tinand cont ca serviciile de telefonie mobila Vodafone sunt bune sau chiar foarte bune (in opinia mea), atunci singura explicatie pentru incidentele repetate din zona de furnizare Internet si TV si atitudinea incorecta fata de clienti este un management foarte slab pe aceasta componenta. De aceea, singura solutie pentru a fi tratati in mod corect este de a sesiza toate aceste incidente catre Vodafone (pe mail, nu la call center) si catre autoritatile statului”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *