Cunoscutul chef clujean Adi Hădean a scris un mesaj despre incompetența și ineficiența celor de la TAROM.

Hădean a zburat de la Iași la București, cu un avion al companiei de transport aerian TAROM.
Pe lângă faptul că avionul a decolat de la Iași cu o întârziere de 100 de minute, pasagerii au fost obligați să rămână în avion.
Motivul invocat de comandantul avionului, transmis de conducerea Aeroportului Otopeni, este unul incredibil.
Nu existau angajați suficienți la acel moment să cupleze scara la ușa avionului. Astfel, pasagerii nu au putut fi debarcați.
”Se întâmplă doar la zborurile TAROM sau mai pățesc și alții (la mine se repetă deja) să aterizeze la Otopeni și să stea în avion pentru că nu-i autobuz sau, ca azi, nu-s oameni să cupleze scara la avion? Am mai venit recent cu Turkish, dar și cu alții, fără probleme. De pe acum sunt doar curios. Am decolat de la Iași cu o întârziere de 100 de minute peste ora de îmbarcare de pe bilet, acum stăm după scară. Tarom+Otopeni= relație disfuncțională?”, a scris Adi Hădean.
TAROM este o companie în faliment
În ultimii ani, compania TAROM a înregistrat bilanțuri negative. Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu a declarat că societatea are în prezent, în jur de 1.200 de angajați. Adică, dublu decât necesarul.
O companie de mărimea TAROM-ului trebuie să aibă în jur de 500, hai să zic 600 de angajaţi. TAROM-ul are mai mult decât dublu, în acest moment.
”Eu nu spun că asta este soluţia, să dăm oamenii afară. Dar unele din serviciile pe care TAROM-ul le are internalizate în acest moment, din punctul meu de vedere, trebuie să fie externalizate. Din 600 de oameni cât ar trebui să aibă o companie de această mărime, 90 şi ceva la sută trebuie să fie personal navigant, nu de alte tipuri”, a declarat ministrul Grindeanu, subliniind că fosta conducere a companiei „nu a avut tăria necesară” să rezolve această problemă.
Lasă un răspuns