Mai multe sute de călători care au circulat cu trenul IR 367, pe relația Oradea – Cluj Napoca, au fost lăsați să aștepte în câmp, în vagoanele încinse la temperaturi de 38 de grade Celsius.
Trenul a plecat de la Oradea, trebuia sa plece de la Oradea, la ora 13.26, dar acest lucru s-a făcut cu întârziere.

Sosirea la Cluj Napoca era programată pentru ora 16.08, dar în realitate trenul a anuns la opt seara.
Motivul: s-a stricat locomotiva
Pe drum, locomotiva de tip GM s-a defectat, astfel că pasagerii au așteptat mai bine de patru ore, sosirea unei alte locomotive de rezervă.
Corina Brândușan a călătorit cu acest tren, și a descris drumul care trebuia parcurs în două ore și 50 de minute, ca fiind unul de coșmar.
”E tare greu să nu mă revolt și să nu-mi pun o tonă de întrebări care încep cu De ce? Cum e posibil? și Când se va schimba ceva la CFR Călători?. Timp estimat: 2,5h. Număr kilometri: 152. Timp real: 6,5 ore. Pentru că vreo patru ore am stat și am așteptat o altă locomotivă pentru că a noastră s-a stricat. De două ori. Zeci de oameni care au pierdut avionul, alții care nu mai rezistau de cald. O defecțiune poate oricând să apară, dar atât de multă lipsă de soluții, lipsă de reacție și de informații, plus delăsare chiar de mult nu am mai văzut”, a scris Corina.
Sloganul CFR: folosiți trenul, nu e de actualitate
Femeia din Cluj Napoca a mai scris că s-a săturat de sloganuri de genul folosiți trenul, deoarece este cel mai rapid mijloc de transport.
”Circulați cu mijloacele de transport în comun. Folosiți trenul pentru că e cel mai rapid, ecologic și sigur mijloc. Lăsați mașinile acasă. Pentru că atunci când le veți lăsa, veți fi pe deplin recompensați”, a mai scris Corina Brândușan.
Compania CFR Călători nu a comentat cazul.
Lasă un răspuns