”De fiecare dată când utilizez Autostrada Transilvania mă enervez gândindu-mă că rezultatul e ca și când le ceri părinților o bicicletă roșie și ei îți iau o trotinetă verde. Acesta a fost „cadoul” capitalei pentru Transilvania: un lucru făcut prost, cu o utilitate limitată și care să nu se termine niciodată, dacă se poate.
Mai totul e greșit pe autostrada aia – și aici nu mă mai refer la faptul că accesul din Cluj-Napoca este foarte lung și dificil -, culmea stupizeniei și prostiei fiind ieșirile de la nodurile Turda – Câmpia Turzii. Proiectul (care aparține proiectantului român IPTANA, carorar Bechtel le-a subcontractat proiectarea in urma unor modificari dubioase ale unui contract oricum dubios din start) e un exemplu de lucru de oligofreni. Desenele de la Nazca încep să aibă noimă dacă le compari cu mâzgălitura de mai jos – care seamănă cu un … în nisip -, prin care „proiectantul” wannabe încerca, probabil, ca pe o suprafață de peste 2 km patrați să bată recordul de asfalt și beton folosit pentru a o lua la dreapta și stânga de pe două drumuri care se intersectează.
Nu mai zic de semnalizarea execrabilă – prost plasată și vizbilă doar în ultima clipă.
Nu vă mirați că, de la inaugurare, pe sectorul acesta au fost semnalate nu știu câte „excursii” pe contra-sens (ghost-riders), nu din cauza șoferilor, ci pentru că e atât de prost proiectată încât acestea sunt foarte posibile, ori la proiectarea unei autostrăzi e obligatoriu să faci imposibilă intrarea din greșeală, fără intenție pe sensul opus. (eu personal am văzut un asemenea ghost rider!)
Lasă un răspuns