La Primăria Cluj-Napoca vor fi aplicate măsurile de austeritate aprobate de Guvern. Administrația locală are în plan reducerea numărului de angajați, după măsurile anunțate de premierului Ile Bolojan.

Și la Cluj-Napoca, primăria va începe reforma administrației publice. Dar Poliția Locală funcționează în acest moment cu deficit de personal.
„Noi în acest moment avem, cred că, minus vreo 70 de polițiști locali din organigramă, adică nu am ajuns la capacitatea maximă permisă de lege. Adică un polițist local la 1.000 de locuitori.
Sunt mai multe propuneri, vom vedea care este varianta finală pe care o va adopta guvernul și, evident, ne vom alinia la toate aceste noi reglementări”, precizează viceprimarul Dan Tarcea, citat de agenția de presă Rador.
Întrebat despre împărțirea normei de muncă între două sau mai multe primării, viceprimarul Clujului a declarat că nu este cazul primăriei clujene, ci măsura ar putea fi aplicată primăriilor mici.
„Dacă trebuie să ai un expert pe fonduri europene și o primărie mică nu poate să-l plătească cu sumele aferente și nu-l găsește, atunci poate să meargă la două, trei primării.
Nu are sens să angajeze un om pentru două, trei ore pe zi și atunci poate să se asocieze două primării care sunt în proximitate, și să ia o singură persoană.
Aici se pune problema de a putea să lucreze cu jumătate de normă sau cu normă fracționată un angajat la mai multe primării.
Și nu cred că este cazul la primăriile mari pentru că activitățile sunt de așa natură încât ai tot timpul ce să-i dai de lucru, dar la primăriile mici, de comună, cred că este o decizie foarte corectă”, a mai spus viceprimarul.
Lasă un răspuns