Zeci de clujeni abandonați de Wizz Air la mii de kilometri de casă

Posted by

Zborul Wizz Air, Alicante – Cluj Napoca a fost anulat din motive necunoscute pentru pasageri. Ceea ce a urmat face parte din rețeta clasică a celor de la Wizz Air. Zeci de clujeni abandonați de Wizz Air.

Wizz Air a anulat zborul de la Alicante la CLuj
Zeci de clujeni abandonați de Wizz Air

Pentru acest zbor, la îmbarcare s-au prezentat 180 de persoane. Apoi, din scurt, pasagerii au fost informați că decolarea va fi amânată. Ulterior, oamenii au aflat că zborul a fost anulat.

”Inițial ne-au anunțat că va fi o întârziere de 3 ore. Când am ajuns în aeroport la 2-3 persoane le-au dat bilet și mai apoi, două fete din grupul nostru s-au uitat pe site-ul aeroportului din Cluj și au văzut că e anulat zborul care trebuia să vină de la Cluj înspre Alicante, cel care urma să ne ducă acasă. Fetele i-au anunțat. Ei nici nu știau că e anulat zborul ăsta”, a explicat una dintre pasagere.

Mare parte dintre persoanele prezente au mers la Alicante, în scop turistic. Clujenii se plâng că reprezentantul firmei de turism i-a abandonat pe aeroport, în momentul în care a văzut că sunt probleme cu zborul.

Lăsați să doarmă pe jos în aeroport

De asemenea, după ce au aflat că zborul le-a fost anulat, oamenii au fost lăsați să doarmă pe jos în aeroport. Deși legislația europeană obligă companiile de transport să ofere pasagerilor cazare, Wizz Air nu a făcut asta.

În prima fază, mai spune clujeanca, cei de la Wizz au notat pe un tabel numele celor prezenți. Apoi, după alte trei ore, i-a informat că nu au găsit camere de hotel, și să descurce fiecare cum poate.

Singura explicație primită de clujeni a fost că toater cheltuielile le vor fi decontate de companie, dar nu se știe când și cum.

”Cei de la WizzAir au spus să ne descurcăm noi pe plan local, fiecare să se descurce, că ei n-au găsit cazare. Să ne găsim cazare să ne găsim bilete de avion. Am căutat și n-am găsit nimic cel puțin în următoarele trei zile. Nici Budapesta nici Cluj am căutat chiar și Viena”, a explicat femeia, pentru știridecluj.ro.

Cei de la Aeroportul din Alicante au chemat poliția în momentul în care călătorii le-au adresat întrebări despre anularea zborului.

Singura compensație primită de la Wizz Air a fost un bon de 15 euro, care putea fi folosit doar la magazinele din aeroport.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *