, ,

Boc a umplut din nou orașul cu ”cârpe”. Nu este nicio diferență între Cluj și bazar din Orient

Posted by

Acum câțiva ani, Emil Boc a pornit un război împotriva firmelor de publicitate, care montează celebrele ”mesh-uri”, pe toate clădirile din oraș.

Acum, aceste reclame au reapărut, și încă și mai agresiv, față de momentul în care au fost date jos de Poliția Locală.

Peste tot, pe unde te uiți în Cluj Napoca, vezi aceste ”cârpe”, așa le spunea Emil Boc, cum spânzură, legate cu sfori groase de clădiri. La o primă impresie crezi că te afli într-un oraș din Turcia sau Liban, unde fiecare face ce vrea.

De departe, campionii publicitățile pe clădirile oraș sunt cei de la Spitalul Privat ”Regina Maria”. Bannere cu această afacere privată pot fi văzute chiar și pe clădirea Bibliotecii Central Universitare, la doi pași de biroul lui Boc, de la Primăria Cluj Napoca.

Fără ”cârpe” în Cluj Napoca

În martie 2018, Emil Boc promitea un război acestui tip de publicitate stradală, care este degradant și ascunde frumusețea clădirilor.

După nici cinci ani, cu același primar, Clujul arată ca un bazar din Orientul apropiat.

„Perioada cârpelor a dispărut. Nu putem să ne batem joc de oraș. Când va veni la Cluj delegația Elveției care va juca cu România la FedCup, ce o să vadă la Cluj? Cârpe balcanice pe clădiri. Consiliul Local e suveran. Trebuie să găsim un echilibru și o soluție. Sunt conștient că nu va mulțumi pe nimeni în totalitate, dar va câștiga orașul. Cât voi fi eu primar, nu vor mai apărea porcării din astea”, spunea atunci Boc.

Șeful de la Monumente: Doar la Pata Rât se poate așa ceva

Șeful comisiei de Monumente, eternul Virgil Pop susținea atunci că ”publicitatea este degradantă pentru oraș”. Acum, același Virgil Pop nu mai zice nimic.

Virgil Pop spunea că doar la Pata Rât se pot pune astfel de reclame stradale pentru a ascunde urâțenia cocioabelor în care locuiesc oamenii de acolo.

 „Numai la limita de jos a disperării și sărăciei ai putea să pui o cârpă în dreptul geamului. Dacă sunt atât de săraci să ia zece lei de încăzire în schimbul acceptării acoperirii ferestrelor este ca și cum și-ar vinde rinichii. Avem o lege care interzice acest lucru și așa ar trebui să fie și în cazul acestei publicități degradante. Clujul arată acum ca orașul săracilor”, a spus Pop.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *