Nicolae Căpușan a reacționat după câteva zile, de la momentul în care inspectorii de la OPC Cluj, au dispus închiderea provizorie a restaurantului Sun Garden, ca urmare a unor nereguli găsite.
Patronul de la Sun Garden a scris un mesaj, ”din care înțelege fiecare ce vrea”.
”Interese meschine au lovit in imaginea brandului nostru în mod nedrept, folosind minciuna ca armă de denigrare și distrugere. O parte din massmedia a transmis mult venin și dizgrație despre SunGarden, cu impact secundar evident asupra oaspeților noștri”, scrie Căpușan.
Mesajul de la DSP

”La solicitarea dvs cu nr. 303 din 29.09.2023, vă comunică că nu am identificat pacienți cu simptome de TIA (toxiinfecție alimentară” ca urmare a participării la un eveniment desfășurat în data de 23.09.2023 la SunGarden Resort Cluj care să fi accesat unitățile sanitare cu paturi din Cluj”.
Nicio vorbă despre mizeria descoperită de OPC Cluj
Inspectorii de la OPC Cluj au efectuat un control la Sun Garden și descoperit că în cazul unor produse alimentare nu s-a putut stabili elementele de identificare.
”Preparate distribuite la micul dejun fără elemente de identificare aferente datei preparării. Produse de patiserie fără elemente de identificare caracterizare”, a anunțat OPC Cluj.
Ținând cont de neregulile constatate, echipa de control a aplicat trei sancţiuni contravenţionale cu amenzi – în cuantum de 60.000 de lei lei si un avertisment.
Totodată, au fost dispuse măsurile complementare de:
* oprire definitivă de la comercializare a produselor alimentare neconforme în valoare de circa 5.000 de lei.
* oprire temporară a prestării serviciilor până la remedierea deficiențelor la sala de evenimente.
* oprire temporara de la comecializare produse pană la remedierea deficiențelor în valoare de 45.000 lei.
Lasă un răspuns